My_Play_Lists ~BlackCatWhiteTail’s blog~

Talk About My Favorite Songs

cupheadをクリアーしました(死亡回数911回)

 ゲーム「cuphead」をクリアーしました。

 噂に違わず激ムズでした。

 ただし、練習すれば確実に少しずつは進みます。

 私の中の三大難しすぎるゲーム(ドルアーガの塔魔界村、アーケード版グラディウス3)と比べるとはるかに良心的で、最後まで楽しく遊べました。

 特に難しかったボスは、ステージ「お祭り騒ぎ大騒ぎ」のボス「道化師ベッピ」と「賭けの行方」のキングダイスでした。

 シューティング面は、youtubeのクリア動画を参考にすると、普通〜簡単ぐらいの難易度でした。

Translated with DeepL

 I cleared the game "cuphead".

 As they say, it was very hard.

 However, with practice, you can definitely make some progress.

 Compared to my three most difficult games (Druaga's Tower, Makai Mura, and arcade version of Gradius 3), it was much more conscientious and I enjoyed playing it until the end.

 Particularly difficult bosses were the boss "Beppi the Clown" in the stage "Festive Frolic" and King Dice in "Where's the Bet".

 The shooting game stage was normal to easy in difficulty, after watching the clear videos on youtube.

 このウェブサイトについて

 練習用のサイトです.

 自分の好きな曲について感想を述べます.

 また,世に役に立つかもと考えたことも書きます.

 

TOP 1 To 5

Title Artist Album
ロックバンド 中村中 私を抱いて下さい
犬の生活 SEX MACHINEGUNS SEX MACHINEGUNS
Megalovania Toby Fox UNDERTALE Soundtrack
Bokura No Fly Away Base Ball Bear Bokura No Fly Away - single
人魚の檻 陰陽座 迦陵頻伽(Ka Ryo Bin Ga